Wie ben jij?

Je bent georganiseerd, nauwgezet en autonoom, met een uitstekend gevoel voor prioriteiten. Je bent proactief en reactief en weet problemen efficiënt op te lossen.

Je bent een goede teamspeler, gaat discreet om met vertrouwelijke gegevens en hebt een goede beheersing van digitale tools.

Je bent gepassioneerd door de bouwsector en je wilt werken in een dynamische omgeving waar jouw vaardigheden het verschil zullen maken.

Functieomschrijving

Home

  • Beheer van oproepen
  • Afspraak huurder
  • Interventie/Comensia/ Foyer 1020/ technisch team

Beheer van interventies

  • Follow-up van B.C. behandelingsprocedure
  • Beheer van interventies
  • Follow-up in planning
  • Slotopmerkingen

Financieel beheer

  • Factuurclassificatie
  • Betaling volgen
  • Follow-up van F.aankopen op Comptagest
  • Contact accountant

B.C. management Foyer site 1020

  • Beheer en bewaking van de locatie
  • De sites sluiten

Vertuoza

  • Contact en telefoon
  • Beheer klantsectie
  • Beheer van de planning
  • Managen van oproepen van technici
  • Factuur aanmaken
  • Citaat creatie
  • Betaling volgen

Vereiste vaardigheden

  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere taken tegelijkertijd uit te voeren.
  • Goede beheersing van IT-tools (MS Office: Word, Excel, Outlook).
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
  • Strengheid, autonomie en aandacht voor detail.
  • Je kunt prioriteiten stellen en deadlines halen.
  • Teamgeest en het vermogen om samen te werken met technische en verkoopteams.
  • Kennis van administratieve procedures met betrekking tot de bouwsector.
  • Een goede beheersing van het Frans is essentieel; kennis van het Nederlands en/of Engels is een pluspunt.

Ervaring vereist

  • Ten minste 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie (technisch secretariaatsmedewerker, administratief of administratief medewerker in de bouwsector of technische dienstverlening).
  • Ervaring met administratief beheer van bouwplaatsen (bijhouden van dossiers, bestellen van materialen, coördineren met technische teams).
  • Kennis van de loodgieters-, elektriciteits- of verwarmingssector is een pluspunt.
  • Ervaring in het gebruik van managementsoftware (ERP, CRM) is een pluspunt.

Bonus

  • Maaltijdcheques ter waarde van €8 per dag.
  • Groepsverzekering.
  • Ziekenhuisverzekering.
  • Toegang tot voortdurende training.

Contractuele voorwaarde

  • Contract: Vast contract.
  • Werktijden: Fulltime (40 uur per week, met flexibele werktijden).
  • Salaris: Aantrekkelijk salaris in overeenstemming met de functie, berekend op basis van de CP124 salarisschalen.

Wat kunnen we je bieden?

Bij Itechnix doen we er alles aan om onze medewerkers een stimulerende en lonende werkomgeving te bieden. Je krijgt de kans om aan verschillende projecten te werken waarinnovatie en creativiteit centraal staan.

We hechten veel belang aan een vriendelijke, coöperatieve sfeer. Deel uitmaken van ons team betekent deel uitmaken van een hechte, zorgzame groep, waar iedereen een essentiële rol speelt in het succes van onze projecten.

Jouw professionele ontwikkeling is voor ons een prioriteit. We bieden trainingen op maat, professionele certificeringsmogelijkheden en een persoonlijk carrièreplan om je te helpen vooruitgang te boeken en je doelen te bereiken.

Door bij Itechnix te werken, zul je een tastbare impact hebben op onze projecten en onze klanten. Jouw expertise zal helpen de publieke en private sector te transformeren, terwijl je innovatieve, high-performance oplossingen levert.

Last but not least zorgen we ervoor dat je een concurrerend beloningspakket krijgt, inclusiefaantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals :

  • Een auto van de zaak of reiskostenvergoeding (afhankelijk van de functie).
  • Maaltijdcheques.
  • Groeps- en/of hospitalisatieverzekering.
  • Flexibele werktijden voor een beter evenwicht tussen werk en privé.

Kom bij ons werken aan een carrière vol betekenis enkansen!